decathlon mobile app view

Ογκώδη / υπέρβαρα είδη

Τα περισσότερα από τα προϊόντα μας έχουν σχεδιαστεί και συσκευαστεί, ώστε να καταλαμβάνουν τον λιγότερο δυνατό όγκο και να μεταφέρονται με ευκολία. Ωστόσο, για κάποια ογκώδη ή εξαιρετικά βαρέα αντικείμενα*, το Decathlon μαζί με τις συνεργαζόμενες εταιρείες μεταφορών, αναλαμβάνει τη μεταφορά των αγορών σας με μία επιπλέον χρέωση**. Επισημαίνεται ότι το είδος παραδίδεται στο ισόγειο της κατοικίας του πελάτη χωρίς υποχρέωση μεταφοράς σε όροφο και ο πελάτης υποχρεούται να το παραλάβει στο χώρο αυτό και με δικά του μέσα να το οδηγήσει στη θέση προορισμού του.
Η υπηρεσία παρέχεται κατόπιν επικοινωνίας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]. Αφορά προϊόντα που αγοράζονται εντός καταστήματος ή ηλεκτρονικές παραγγελίες μέσω της υπηρεσίας click and collect οι οποίες περιέχουν ογκώδη ή εξαιρετικά βαρέα αντικείμενα που είναι δύσκολο να μεταφερθούν (δείτε παραπάνω *).

Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης καθορίζεται ύστερα από επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]. Οι ώρες των δρομολογίων της κάθες αποστολής ορίζονται μονομερώς από την εταιρεία. Δεν είναι εφικτή η τμηματική αποστολή παραγγελίας. Η παραδόσεις γίνονται Δευτέρα - Παρασκευή.

Η τιμή ορίζεται από τον όγκο των αντικειμένων. Για προϊόντα μέχρι και 1 κυβικό μέτρο (1CBM), η τιμή κυμαίνεται από 13€ έως και 35€. Για αγορές που ξεπερνούν το 1 κυβικό μέτρο, η τιμή υπολογίζεται και ορίζεται κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]. Αποκλείεται η αντικαταβολή ως τρόπος εξόφλησης της παραγγελίας και ο πελάτης οφείλει να επιλέξει μεταξύ των λοιπών π ροτεινόμενων τρόπων: άμεση πληρωμή εντός καταστήματος ή μέσωτραπεζικού εμβάσματος.

Οι μεταφορές εκτελούνται εντός της ζώνης της Αττικής.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να απορρίψει παραγγελίες εκτός Αττικής. Μεταφορές εκτός Αττικής μπορεί να γίνουν δεκτές μόνον για ειδικές παραγγελίες μεγάλου όγκου. Η τιμολόγηση για τέτοιες παραγγελίες είναι διαφορετική. Σε αυτή τη περίπτωση παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected].

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει την παραγγελία, αφού αυτή έχει παραδοθεί στη δηλωθείσα διεύθυνση, η εταιρεία δεν δεσμεύεται να επιστρέψει το αντίτιμο που πληρώθηκε για την αρχική μεταφορά, ούτε να αναλάβει τα έξοδα της επιστροφής.

Σε περίπτωση φθοράς κατά τη παράδοση , ο πελάτης καλείται να επικοινωνήσει άμεσα (εντός 24 ωρών), στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]. Συνίσταται η επικοινωνία να γίνει αμέσως μετά την παραλαβή, καθώς και να υπάρχει φωτογραφικό υλικό των φθορών για να διαπιστωθεί η φθορά και να διευκολυνθεί / επισπευσθεί η διαδικασία. Αν η επικοινωνία από πλευράς πελάτη είναι αργοπορημένη, αυτό δυσχεραίνει τη δυνατότητα πραγματικής διαπίστωσης της φθοράς και συνεπώς κάθε μορφή αποζημίωσης.
Σε περίπτωση ελαττώματος κατασκευής, ο πελάτης καλείται να επικοινωνήσει στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected], εντός του χρονικού πλαισίου της εγγύησης. Η εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για φθορά του προϊόντος που προκλήθηκε από λάθος συναρμολόγηση ή ακατάλληλη χρήση.
Για τις παραπάνω περιπτώσεις, όπου η υπαιτιότητα του ελαττώματος βαρύνει την εταιρεία, το Decathlon καλείται να προβεί σε αποζημίωση ή αντικατάσταση του προϊόντος ανάλογα με την περίπτωση, συμπεριλαμβανομένου και του κόστους μεταφοράς πίσω στο κατάστημα. Ωστόσο, η εταιρεία επιφυλάσσεται του δικαιώματος να μην παρέχει αντικατάση προϊόντος και αντ’ αυτού να προτείνει έκπτωση αγοράς ή πλήρη αποζημίωση, κατόπιν συμφωνίας με τον πελάτη.

Τα προϊόντα μας αποστέλλονται μη συναρμολογημένα και η εταιρεία δεν αναλαμβάνει οποιαδήποτε συναρμολόγηση του προϊόντος είτε στο χώρο σας, είτε στο κατάστημα. Για οποιαδήποτε καθοδήγηση χρειαστείτε, μπορείτε να επικοινήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]. Η εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για φθορά του προϊόντος που προκλήθηκε από λάθος συναρμολόγηση.