Συχνές ερωτήσεις
Αποστολή
Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης;
Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι:
- Παραλαβή από το κατάστημα (για προϊόντα που είναι ήδη διαθέσιμα στο κατάστημα): μετά από 1 ώρα από τη δημιουργία της παραγγελίας
- Παραλαβή από το κατάστημα (για προϊόντα που αποστέλλονται από την αποθήκη): 4 - 6 εργάσιμες ημέρες
- Παράδοση κατ' οίκον (για προϊόντα που αποστέλλονται από την πλησιέστερη αποθήκη): 6 - 9 εργάσιμες ημέρες
- Παράδοση κατ' οίκον (για προϊόντα που αποστέλλονται από το κατάστημα Αιγάλεω): εντός Αττικής 1 - 3 εργάσιμες ημέρες, για χερσαίους προορισμούς 2 - 4 εργάσιμες ημέρες, για νησιωτικούς προορισμούς 4 - 6 εργάσιμες ημέρες
- Σε περίπτωση έλλειψης: 14 - 17 εργάσιμες ημέρες από κεντρική αποθήκη
- Υπέρβαρα είδη: Κατόπιν συνεννόησης ανάλογα με το είδος και τη διαθεσιμότητα.
Σε περιόδους εορτών, αργίας και δυσμενών καιρικών συνθηκών ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις στην παράδοση.
Ποιοι είναι οι μέθοδοι αποστολής;
Οι αποστολές των προϊόντων γίνονται μόνο εντός Ελλάδας με τους παρακάτω τρόπους:
- Παραλαβή από τα καταστήματά μας.
- Αποστολή στον χώρο σας με την Γενική Ταχυδρομική.
- Υπέρβαρα/ογκώδη αντικείμενα μπορούν να πραγματοποιηθούν κατόπιν συνεννόησης με την μεταφορική εταιρεία Seagull.
Μπορώ να εντοπίσω την παραγγελία μου;
Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί θα λάβετε ένα email με τον αριθμό αποστολής.
Ο κωδικός αποστολής δεν ισχύει για παραγγελίες με παραλαβή από το κατάστημα (Click & Collect).
Γίνονται αποστολές εκτός Ελλάδας;
Όχι, οι αποστολές των προϊόντων γίνονται μόνο εντός των φυσικών ορίων της Ελλάδος.
Από που αποστέλλονται οι παραγγελίες;
Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες αποστέλλονται από τις αποθήκες μας στην Ευρώπη και για προϊόντα που είναι ήδη διαθέσιμα στο κατάστημα και αφού επιλέξετε την αντίστοιχη επιλογή στο ταμείο αποστέλλονται από το κατάστημά μας στο Αιγάλεω.
Ποιο είναι το κόστος αποστολής;
- Παραλαβή από το κατάστημα: Δωρεάν
-
Διανομή κατ 'οίκον:
Τρόπος Αποστολής 0 - 3
kg4 - 10
kg11 - 20
kg21 - 30
kgΑποστολή από την αποθήκη 4.50€ 8.50€ 20.50€ 30€ Αποστολή από το κατάστημα 6.50€ 10.50€ 25€ 35€
Για ογκώδη προϊόντα που ζυγίζουν περισσότερο από 30 κιλά ή έχουν μήκος πάνω από 2 μέτρα (π.χ. εξοπλισμός γυμναστικής, τραπέζι πινγκ πονγκ) η τιμή και ο χρόνος παράδοσης υπολογίζονται ανά κυβικό όγκο και επιφάνεια.
Μπορώ να αλλάξω την διεύθυνση παράδοσης;
Ναι, στείλτε μας τη νέα διεύθυνση παράδοσης στο [email protected] και θα επικοινωνήσουμε με τη μεταφορική για να γίνει η αλλαγή.
Υπάρχει δυνατότητα γρήγορης παράδοσης;
Ναι, για προϊόντα που είναι ήδη διαθέσιμα στο κατάστημα του Αιγάλεω & αφού έχετε επιλέξει την αντίστοιχη επιλογή στο ταμείο είναι δυνατή.
Πληρωμή
Μπορώ να πληρώσω με αντικαταβολή ή στο κατάστημα κατά την παραλαβή;
Όχι, η πληρωμή γίνεται ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας με ασφάλεια μέσω κάρτας ή Paypal.
Μπορώ να πληρώσω με δόσεις;
Όχι, στις ηλεκτρονικές παραγγελίες δεν υπάρχει η δυνατότητα πληρωμής με δόσεις. Υπάρχει όμως στα φυσικά μας καταστήματα, η δυνατότητα πληρωμής εως 3 άτοκες δόσεις με πιστωτική κάρτα για ποσό ανω των 150 ευρώ.
Έχω δωροκάρτα από το κατάστημα, μπορώ να την χρησιμοποιήσω ηλεκτρονικά;
Φυσικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δωροκάρτα σας online καθώς και σε ένα από τα καταστήματά μας.
Υπάρχουν πρόσθετοι φόροι ή χρεώσεις στην παραγγελία μου;
Οι τιμές των προϊόντων που αναφέρονται στον ιστότοπο περιλαμβάνουν Φόρο Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ)
και δεν υπάρχουν πρόσθετα τελωνειακά τέλη κατά την παράδοση καθώς όλες οι ηλεκτρονικές παραγγελίες
μας αποστέλλονται από την ΕΕ.
Η συνολική τιμή αγοράς σας θα περιλαμβάνει τυχόν χρεώσεις αποστολής που οφείλονται κατά τη στιγμή
της αγοράς.
Προσφέρετε αφορολόγητο;
Δεν προσφέρουμε αφορολόγητες παραγγελίες, ούτε παρέχουμε αφορολόγητα έντυπα πριν ή μετά την αγορά.
Επιστροφές
Μπορώ να επιστρέψω ένα ή όλα τα προϊόντα;
Ναι, οι επιστροφές γίνονται μέσα σε 90 ημέρες είτε σε κατάστημα είτε στην παρακάτω διεύθυνση με
έξοδα αποστολέα.
Γράφετε τα στοιχεία σας, αριθμό παραγγελίας και αν θέλετε πίστωση (κουπόνι για νέα παραγγελία) ή
επιστροφή χρημάτων. Μόλις το παραλάβουμε θα προβούμε στην αντίστοιχη ενέργεια.
Decathlon River West
Προόδου 3
12241 Αιγάλεω
Τηλ: 2144066000
Το αντικείμενο πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση, αχρησιμοποίητο, αναλλοίωτο και άπλυτο. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί με τις αρχικές ετικέτες και το υλικό συσκευασίας.
Δεν μου κάνει το νούμερο, μπορώ να το αλλάξω;
Αλλαγές γίνονται μόνο στα φυσικά καταστήματα μέσα σε 90 ημέρες.
Διαφορετικά μπορείτε να κάνετε επιστροφή του προϊόντος ταχυδρομικά στην παρακάτω διεύθυνση με έξοδα
αποστολέα.
Γράφετε τα στοιχεία σας, αριθμό παραγγελίας και αν θέλετε πίστωση (κουπόνι για νέα παραγγελία) ή
επιστροφή χρημάτων. Μόλις το παραλάβουμε θα προβούμε στην αντίστοιχη ενέργεια.
Decathlon River West
Προόδου 3
12241 Αιγάλεω
Τηλ: 2144066000
Το αντικείμενο πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση, αχρησιμοποίητο, αναλλοίωτο και άπλυτο. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί με τις αρχικές ετικέτες και το υλικό συσκευασίας.
Αγόρασα κάτι στο κατάστημα, μπορώ να το επιστρέψω ταχυδρομικά;
Όχι, εάν έχετε κάνει μια αγορά στο κατάστημά μας και επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν, πρέπει να
επιστραφεί στο κατάστημα καθώς δυστυχώς δεν μπορούμε να δεχτούμε ταχυδρομικές επιστροφές για αγορές
στο
κατάστημα.
Οι επιστροφές γίνονται εντός 30 ημερών με την απόδειξη (ή 90 ημερών εάν χρησιμοποιήσατε την κάρτα
επιβράβευσης).
Το αντικείμενο πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση, αχρησιμοποίητο, αναλλοίωτο και άπλυτο.
Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί με τις αρχικές ετικέτες και το υλικό συσκευασίας.
Το προϊόν είναι ελαττωματικό, τι κάνω;
Αν το προϊόν εμφανίσει ελάττωμα ή φθορά κατά την πρώτη χρήση, επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] στέλνοντας φωτογραφίες/βίντεο της φθοράς.
Πόσο καιρό χρειάζεται μέχρι να λάβω επιστροφή χρημάτων για την online επιστροφή μου;
Η επιστροφή χρημάτων είναι συνήθως διαθέσιμη εντός 10 ημερών στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Παραγγελίες
Χρειάζομαι λογαριασμό για να παραγγείλω;
Ναι, η παραγγελία "ως επισκέπτης" δεν είναι διαθέσιμη.
Μπορώ να παραγγείλω μέσω τηλεφώνου ή email;
Όχι, οι παραγγελίες γίνονται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση www.decathlon.com.gr
Μπορώ να εκδώσω τιμολόγιο;
Ναι, αφού συνδεθείτε στον λογαριασμό σας, θα πατήσετε το εικονίδιο "Ο λογαριασμός μου" επάνω δεξιά, δίπλα στο "Καταστήματα". Στη συνέχεια θα επιλέξετε «Ιστορικό αγορών» και μετά το «Το αθλητικό μου προφίλ», όπου εκεί έχετε την επιλογή τύπου Λογαριασμού (Ιδιώτης-Εταιρία). Αν επιλέξετε την εταιρεία θα ανοίξει τα πεδία για το ΑΦΜ και την επωνυμία της εταιρείας. Στη συνέχεια θα πρέπει να επιλέξετε αποθήκευση και μόλις ολοκληρώσετε την πληρωμή θα σας εκδοθεί αυτόματα τιμολόγιο.
Γιατί βγάζει μήνυμα ότι ένα από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα για διανομή κατ' οίκον;
Αν κάποιο προϊόν ή το σύνολο του καλαθιού ξεπερνάει τα 30 κιλά ή τα 2 μέτρα, τότε θεωρείται υπέρβαρο/ογκώδη και είναι διαθέσιμο μόνο για παραλαβή από το κατάστημα (Click & Collect). Σε αυτή την περίπτωση μπορεί να γίνει κατόπιν συνεννόησης αποστολή με την μεταφορική εταιρεία Seagull.
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα αλλά έχει απόθεμα στο κατάστημα. Μπορώ να το
παραγγείλω;
Όχι, το απόθεμα του καταστήματος είναι ανεξάρτητο και αφορά τις αγορές μόνο από το φυσικό κατάστημα. Προϊόντα που δεν εμφανίζονται στην ιστοσελίδα ή δεν είναι διαθέσιμα για παραγγελία, έχουν εξαντληθεί και η αγορά τους είναι αδύνατη.
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα αλλά σε Decathlon άλλης χώρας. Μπορώ να το
παραγγείλω;
Όχι, κάθε χώρα λειτουργεί ανεξάρτητα με το δικό της απόθεμα και διαθεσιμότητα. Μεταφορές προϊόντων μεταξύ χωρών δεν είναι δυνατές.
Μπορώ να τροποποιήσω την παραγγελία μου (αλλαγή/προσθήκη προϊόντος);
Όχι. Καθώς οι παραγγελίες καταχωρούνται απευθείας στις αποθήκες μας στο εξωτερικό η τροποποίηση της
παραγγελίας δεν είναι δυνατή.
Στην περίπτωση αλλαγής μπορεί να γίνει ακύρωση της παραγγελίας και πίστωση του ποσού σε δωροκάρτα
για
νέα παραγγελία ή επιστροφή χρημάτων.
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Όσο η παραγγελία βρίσκεται "υπό επεξεργασία" μπορείτε να ζητήσετε την ακύρωση της μέσω μέιλ στο [email protected].
Μόλις μπει σε στάδιο "αποστολής" δεν υπάρχει η δυνατότητα ακύρωσης.
Αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα αφού έχετε παραλάβει τις αγορές σας.
Δεν έλαβα όλα τα προϊόντα που αγόρασα. Τι να κάνω;
Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] αναφέροντας το προϊόν που λείπει από την παραγγελία.
Επικοινωνία
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Η επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης γίνεται μόνο με αποστολή email στο
[email protected] ή
μέσω του chat του Facebook και Instagram. Θα σας απαντήσουμε εντός 24ώρου.
Ωράριο εξυπηρέτησης: Δευτέρα - Παρασκευή 10:00 - 18:00
Εξαιρούνται αργίες.
Μπορώ να καλέσω στο κατάστημα για πληροφορίες παραγγελίας;
Όχι, η επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης γίνεται μόνο με αποστολή email στο
[email protected] ή μέσω του chat του Facebook
και Instagram. Θα σας απαντήσουμε εντός 24ώρου
Τα καταστήματα μπορούν να προσφέρουν πληροφορίες που σχετίζονται μόνο με την φυσική αγορά και
διαθεσιμότητα του εκάστοτε καταστήματος.
Ωράριο εξυπηρέτησης: Δευτέρα - Παρασκευή 10:00 - 18:00
Εξαιρούνται αργίες.