Η σειρά RCR
Η σειρά RCR είναι απόλαυση για ποδηλάτες που δεν κάνουν συμβιβασμούς. Σε αυτό το ποδήλατο, προτεραιότητά μας ήταν οι επιδόσεις. Οι διατομές κάθε σωλήνα έχουν υπολογιστεί ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο αποδοτικές στις κύριες γωνίες ανέμου (-15°/+15°).
Αυτό το ποδήλατο ανήκει στην κατηγορία των «ελαφρών αεροδυναμικών», ισορροπώντας τέλεια μεταξύ βάρους, ακαμψίας & αεροδυναμικής, κάτι που το καθιστά εξαιρετική επιλογή.
Εάν θέλετε ένα ποδήλατο σχεδιασμένο για νίκες, το RCR είναι η επιλογή σας
Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στο RCR και το RCR Pro;
Ο σκελετός άνθρακα ξεχωρίζει για τη γεωμετρία, τα σχήματα και τη διάταξή του. Η διάταξη αφορά τον τρόπο συναρμολόγησης των ινών άνθρακα. Δεν έχουν όλες οι ίνες τις ίδιες ιδιότητες.
Στον σκελετό του RCR, χρησιμοποιούμε μόνο ίνες άνθρακα υψηλού μέτρου ελαστικότητας (high-modulus). Για το RCR PRO, επιλέξαμε εξαιρετικές ίνες για ακόμα πιο άκαμπτο ποδήλατο στα σημεία που δέχονται τη μεγαλύτερη καταπόνηση, μειώνοντας ελαφρώς το βάρος.
Το RCR PRO είναι έτοιμο για συναγωνισμό κορυφαίου επιπέδου.
Μια πιο προσεκτική ματιά στον σκελετό
Ο σκελετός του RCR ζυγίζει 830 g (βαμμένος) σε μέγεθος M
Ο σκελετός του RCR Pro ζυγίζει 790 g (βαμμένος) σε μέγεθος M
Το πιρούνι του RCR ζυγίζει 380 g (βαμμένο) σε μέγεθος M
Στον σκελετό χωρούν ελαστικά φάρδους έως 33 mm.
Μπορεί να υπάρχουν μικρές διακυμάνσεις στο βάρος ανάλογα με το χρώμα (+/- 50 g).
ΚΟΚΠΙΤ
Έχουμε ενσωματώσει τα μέρη του ποτηριού έτσι ώστε το RCR να κινείται ομαλά ενώ παραμένει εύκολο στη συντήρηση.
DEDA x VAN RYSEL Superbox EVO: ο λαιμός είναι ελαφρύς και συνάμα επαρκώς άκαμπτος
XS: 80mm
S: 90 mm
M: 100 mm
L: 110 mm
XL: 120 mm
Τιμόνι DEDA SUPERZERO RS (άνθρακας)
Οι μετρήσεις Deda λαμβάνονται από τα άκρα (π.χ: τιμόνι 400 mm μετρημένο μεταξύ αξόνων = τιμόνι 420 mm από την Deda):
Πλάτος μεταξύ των αξόνων:
XS/S: 400 mm
M/L: 420 mm
XL: 440mm
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ SRAM RIVAL ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΙΣΧΥΟΣ QUARQ
Το ποδήλατο RCR είναι εξοπλισμένο με το πλήρες σύστημα ταχυτήτων SRAM Rival eTap AXS & τον μετρητή ισχύος Quarq. Ο μετρητής ισχύος είναι απαραίτητος σε ποδηλάτες που θέλουν να βελτιωθούν προγραμματίζοντας την προπόνησή τους.
Συνολικό βάρος συστήματος μετάδοσης κίνησης: 3045 g με μετρητή ισχύος
Το ηλεκτρονικό σύστημα ταχυτήτων διαθέτει δύο ξεχωριστές μπαταρίες (μία για κάθε ντεραγιέ). Με την εφαρμογή SRAM μπορείτε να ρυθμίσετε το ποδήλατό σας & να δείτε τα δεδομένα της διαδρομής σας.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ SRAM RIVAL
Σύστημα αλλαγής ταχυτήτων: RIVAL ETAP AXS D1
Μπροστινό ντεραγιέ: RIVAL ETAP AXS D1
Πίσω ντεραγιέ: RIVAL ETAP AXS D1 MAX 36T
Κασέτα: RIVAL XG 1250 D1 10-36
Σετ αλυσίδας: RIVAL D1 DUB PM 48/35T
Μήκος βραχίονα ανά μέγεθος
XS/S: 170 mm
M: 172.5 mm
L: 175 mm
Αλυσίδα SRAM RIVAL
Τα μέρη SRAM αντικαθίστανται εύκολα, οι σειρές Force και Rival είναι συμβατές.
Συντήρηση συστήματος μετάδοσης κίνησης
Είναι σημαντικό να συντηρείτε τακτικά το σύστημα μετάδοσης κίνησης, ειδικά εάν οδηγείτε σε δύσκολες συνθήκες (βρεγμένους ή/και βρόμικους δρόμους).
Η τακτική συντήρηση θα βοηθήσει το σύστημα μετάδοσης κίνησης να διαρκέσει περισσότερο.
Πρέπει να ελέγχετε τακτικά την αλυσίδα σας με τον δείκτη φθοράς αλυσίδας,
που διατίθεται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Διάρκεια ζωής του συστήματος μετάδοσης κίνησης
Όταν αγοράζετε ένα ποδήλατο, είναι σημαντικό να λαμβάνετε υπόψη το κόστος συντήρησής του, ιδίως του συστήματος μετάδοσης κίνησης.
Τα παρακάτω ποσά είναι ενδεικτικά και αναφέρονται κατά μέσο όρο. Φυσικά, θα διαφέρουν ανάλογα με τη φροντίδα που δίνετε στο σύστημα μετάδοσης κίνησής σας.
Η μέση διάρκεια ζωής μιας καλά συντηρημένης αλυσίδας είναι 5.000 χλμ.
Η μέση διάρκεια ζωής μιας κασέτας είναι 10.000-12.000 χλμ.
Μια κακοσυντηρημένη αλυσίδα μπορεί να βγει, προκαλώντας ζημιά στον σκελετό.
Δισκόφρενα
Δισκόφρενα SRAM Rival με δίσκους 160 mm μπροστά και 140 mm πίσω.
Τα δισκόφρενα SRAM Rival είναι υδραυλικά. Αυτό σας προσφέρει προοδευτικό και πιο ισχυρό φρενάρισμα από ό,τι τα υδραυλικά φρένα που ενεργοποιούνται με καλώδιο.
Αυτά τα φρένα χρειάζονται στρώσιμο. Απλώς φρενάρετε σταδιακά 20 φορές σε χαμηλή ταχύτητα (20 km/h) και μετά επαναλάβετε με 30 km/h. Βεβαιωθείτε ότι έχετε στρώσει και τα δύο φρένα.
Το «στρώσιμο» δημιουργεί περισσότερη τριβή ανάμεσα στον δίσκο και τα τακάκια.
Συντήρηση υδραυλικών φρένων
Τα υδραυλικά φρένα λειτουργούν χρησιμοποιώντας ένα κλειστό κύκλωμα μεταξύ της μανέτας φρένων και της δαγκάνας.
Το λάστιχο που υπάρχει βοηθά στη διατήρηση της στεγανότητας.
Με τον καιρό, θα δείτε μια φυσιολογική απώλεια πίεσης στα λάστιχα, που οδηγεί σε απώλεια της απόδοσης πέδησης. Όταν το προστατευτικό φρένων σας είναι πολύ μαλακό ή όταν σταματάτε απότομα με δύναμη στο τιμόνι, το σύστημα χρειάζεται εξαέρωση. Αυτό απαιτεί συγκεκριμένα εργαλεία και γνώσεις.
Προειδοποίηση και ρύθμιση
Σημείωση: μην πατάτε ποτέ τα φρένα χωρίς να έχει τοποθετηθεί τροχός, καθώς μπορεί να κολλήσετε τα τακάκια των φρένων μεταξύ τους.
Εάν ο ρότορας αγγίζει τα τακάκια, δείτε πώς να ευθυγραμμίσετε εκ νέου τον τροχό και τη δαγκάνα:
- Χαλαρώστε τον άξονα του τροχού
- Φρενάρετε δυνατά και σφίξτε τον άξονα ταυτόχρονα
- Εάν ο ρότορας εξακολουθεί να αγγίζει τα φρένα, κάντε το ίδιο και χαλαρώστε τη δαγκάνα
- Εάν δεν μπορείτε να επιλύσετε το πρόβλημα, επισκεφτείτε ένα από τα εργαστήριά μας.
Τροχοί ZIPP 303s
Ο τροχός 303 S της ZIPP είναι ο πιο τεχνολογικά προηγμένος της αγοράς. Έτοιμος τροχός χωρίς άγκιστρα, χωρίς αεροθάλαμο από 100% άνθρακα.
Διαθέτει προφίλ ύψους 45mm, ιδιαίτερα ευπροσάρμοστο, που επιτρέπει στους ποδηλάτες να καλύπτουν όλα τα εδάφη.
Εσωτερικό πλάτος 23 mm για ελαστικά με διατομή 28 mm.
Πίεση από 2 έως 5 bar (max).
Βάρος ανά ζεύγος: 1530g
Ελαστικό Michelin Power Cup Μαύρο
Ενισχύστε την αυτοπεποίθησή σας με ελαστικά δρόμου Michelin Power Cup για αγώνες & προπόνηση. Αυτό το ελαστικό χρησιμοποιείται από την ομάδα Cofidis σε αγώνες. Είναι εμπνευσμένο από την τεχνολογία του MotoGP, προσφέροντας ταχύτητα & επιδόσεις.
Είναι ελαφρύ και αξιόπιστο χάρη στην τεχνολογία Michelin Aramid Shield και τον σκελετό 3 x 120 TPI. Το μείγμα GUM-X της Michelin έχει καλή πρόσφυση στο δρόμο & σας κρατά σταθερούς σε στεγνό & βρεγμένο έδαφος.
700x28: πίεση από 4,00 έως 6,50 bar
240 g
Ελαστικά χωρίς αεροθάλαμο ή σαμπρέλα
Συνιστούμε να αλλάξετε τα ελαστικά σας σε ελαστικά χωρίς αεροθάλαμο χρησιμοποιώντας την ειδική βαλβίδα που συνοδεύει το ποδήλατο.
Τα ελαστικά χωρίς αεροθάλαμο είναι πιο άνετα και αποδοτικά, ενώ μπορούν να αυτοεπισκευαστούν όταν προκύπτουν μικρές οπές.
Φυσικά, θα πρέπει πάντα να έχετε μαζί σας μια σαμπρέλα στο κιτ επισκευής, σε περίπτωση που το ελαστικό σας υποστεί μια ελαφρώς μεγαλύτερη διάτρηση.
Θέση
Ντίζα σέλας RCR άνθρακα -15 mm
Η σέλα FIZIK ANTARES R5 είναι μια αγωνιστική σέλα που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με επαγγελματίες αναβάτες. Έχει κοντή μύτη που σας δίνει καλή σταθερότητα και ανακουφίζει από την πίεση στους μαλακούς ιστούς.
Βάρος:205 g (140 mm)
Πετάλια
Πωλείται χωρίς πετάλια
Ποιο μέγεθος να επιλέξω;
Ανατρέξτε στον πίνακα γεωμετρίας σκελετού του ποδηλάτου.
Εάν βρίσκεστε μεταξύ δύο μεγεθών, το μικρότερο μέγεθος είναι προτιμότερο εάν ζητάτε κάτι πιο ευέλικτο και νευρώδες. Ωστόσο, εάν προτιμάτε την άνεση για μεγάλες αποστάσεις, είναι καλύτερα να επιλέξετε το μεγαλύτερο μέγεθος.
Σημαντικό / Ασφάλεια
Οι τροχοί Zipp ανήκουν στην κατηγορία τροχών χωρίς άγκιστρο, καθώς το ελαστικό συγκρατείται στη ζάντα χωρίς άγκιστρο.
Το ελαστικό παραμένει καρφωμένο στη ζάντα χάρη στην πίεση.
Πρέπει να τηρείτε τη μέγιστη πίεση που προτείνεται από την Zipp - μην υπερβαίνετε ποτέ τα 5 bar, διαφορετικά μπορεί να χάσετε το ελαστικό