Η δήλωση του Υπεύθυνου Έργου
Μετά από συζητήσεις με ναυαγοσώστες, ανακαλύψαμε ότι ο έλεγχος της αναπνοής είναι απαραίτητος για κάποιον που μαθαίνει να κολυμπάει. Δημιουργήσαμε το παιχνίδι TIBALL, έτσι ώστε τα παιδιά να ανακαλύπτουν σταδιακά τα επίπεδα βάθους που αναγράφονται στους στόχους, φτάνοντας έως και τα 1,40m βάθος. Τα παιδιά μπορούν αν θέλουν να παραμείνουν στο ίδιο βάθος ή να ανακαλύψουν μεγαλύτερα βάθη. Το παιχνίδι TIBALL μπορεί να εγκατασταθεί στο νερό πολύ γρήγορα.
Η εκμάθηση της κολύμβησης ενθαρρύνει την ψυχοκινητική ανάπτυξη των μικρών παιδιών.
Η Nabaiji προσφέρει τρεις εμπειρίες για την εκμάθηση κολύμβησης: Ανακαλύψτε το νερό, Ανακαλύψτε το κολύμπι και Ανακαλύψτε τον υποβρύχιο κόσμο.
Παρέχονται ειδικά προϊόντα για κάθε εμπειρία.
Το υποβρύχιο παιχνίδι πισίνας TIBALL αποτελεί μέρος της εμπειρίας "Ανακαλύψτε τον υποβρύχιο κόσμο".
Συστάσεις χρήσης
Το προϊόν αποτελείται από φελλό με δίχτυ με έρματα, 6 στόχους με τρύπες και με σήμανση με αριθμούς.
Στη συσκευασία συμπεριλαμβάνεται μία μπάλα αφρού.Αφαιρέστε την ταινία από καουτσούκ και τοποθετήστε το προϊόν στο νερό. Θα σταθεροποιηθεί αμέσως στο νερό.
Για να μην αποχρωματιστεί το προϊόν γρήγορα, μην το αφήνετε εκτεθειμένο στον ήλιο.
Βάρος προϊόντος
Περίπου 600 g
Ιδέα για παιχνίδι N°1 = Ο πυροκροτητής
Όπως έχετε παρατηρήσει, κάθε στόχος φέρει έναν αριθμό. Ο αριθμός αυτός ισοδυναμεί με τον αριθμό των πόντων. Ένας πόντος για τον πιο προσβάσιμο στόχο, στη συνέχεια δύο, τρεις πόντοι, κ.λπ. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε έναν έβδομο στόχο ανοίγοντας το κάτω μέρος, το οποίο θα αποτελεί τον έβδομο στόχο και θα υπολογίζεται ως εφτά πόντοι.
Το παιδί παίρνει την μπάλα και σκοράρει όσους περισσότερους πόντους μπορεί σε 30 δευτερόλεπτα.
Ιδέα για παιχνίδι N°2 = Η πυραμίδα
Το παιδί πρέπει να βάλει την μπάλα στον πρώτο στόχο και να επιστρέψει στην επιφάνεια. Στη συνέχεια, ξαναβουτάει στο νερό για να βάλει τη δεύτερη, κ.λπ., μέχρι να φτάσει όσο πιο βαθιά μπορεί.
Όταν φτάσει σε ένα στόχο, πρέπει να βουτήξει τόσες φορές όσες κι οι στόχοι που έχουν απομείνει.
Παράδειγμα 3: 1 2 3 3 3 3 3 3 3 2 1
Παράδειγμα 4 : 1 2 3 4 4 4 4 4 3 2 1
Παράδειγμα 5 : 1 2 3 4 5 5 5 4 3 2 1
Παράδειγμα 6 : 1 2 3 4 5 6 5 4 3 2 1
Το παιχνίδι πρέπει να τελειώσει το ταχύτερο δυνατόν.
Ιδέα για παιχνίδι N°3 = Το γατόψαρο
Υπάρχουν δύο αντίπαλες ομάδες. Η επιτιθέμενη ομάδα σκοράρει πόντους βάζοντας την μπάλα σε έναν στόχο. Η αμυνόμενη προσπαθεί να εμποδίσει την άλλη ομάδα να σκοράρει.
Οι επιτιθέμενοι μπορούν να κάνουν πάσες στην επιφάνεια ή να προχωρήσουν υποβρυχίως. Όταν έχουν την μπάλα στην επιφάνεια, οι αμυνόμενοι μπορούν να τους αγγίξουν. Μετά από 5 αγγίγματα, η μπάλα περνάει στην άλλη ομάδα.
Υποβρυχίως, οι αμυνόμενοι δεν μπορούν να αγγίξουν τους επιτιθέμενους παρά μόνο την μπάλα με ανοιχτή παλάμη.
Ιδέα για παιχνίδι N°4 = Το χρηματοκιβώτιο
Ένας ενήλικας δίνει τον μυστικό κωδικό για το χρηματοκιβώτιο (έναν αριθμό) σε ένα παιδί, το οποίο με τη σειρά του πρέπει να φτάσει στον αριθμό αυτό προσθέτοντας τους πόντους που σκοράρει στους αντίστοιχους στόχους. Το παιδί πρέπει να ανοίξει το χρηματοκιβώτιο το ταχύτερο δυνατό.
Το παιχνίδι αυτό παίζεται με μία ή περισσότερες ομάδες.
Άλλη εκδοχή: Εάν ένα παιδί σκοράρει στον βαθύτερο στόχο, δεν προσμετρώνται οι πόντοι, αλλά μπορούν να διπλασιάσουν τη βαθμολογία τους!
Ιδέα για παιχνίδι N°5 = Καλαθοσφαίριση στο νερό
Ισχύουν οι ίδιοι κανόνες με το παιχνίδι "γατόψαρο", αλλά με δύο παιχνίδια TIBALL.
Κάθε ομάδα έχει ένα καλάθι που πρέπει να υπερασπιστεί και ένα για να επιτεθεί, όπως σε ένα παιχνίδι καλαθοσφαίρισης.