Δοκιμασμένο από παιδιά, εγκεκριμένο από επαγγελματίες
Για να ελέγξουμε την αποδοτικότητα του σετ, πραγματοποιήσαμε συγκριτικές δοκιμές με 18 παιδιά.
Εννέα από αυτά χρησιμοποίησαν το σετ ισορροπίας για 20 λεπτά δύο φορές την εβδομάδα για δύο μήνες ενώ τα άλλα εννέα όχι. Τα αποτελέσματα ήταν ξεκάθαρα: τα παιδιά που χρησιμοποίησαν το προϊόν για αρκετές εβδομάδες βελτίωσαν την ισορροπία τους κατά πολύ περισσότερο από αυτά που δεν το χρησιμοποίησαν.
Δημιουργήστε τη δική σας διαδρομή
«Με αυτό το σετ ισορροπίας, τα παιδιά μπορούν να αφήσουν τη φαντασία τους ελεύθερη και να δημιουργήσουν τις δικές τους διαδρομές και τις δικές τους ιστορίες. Μπορούν να ξεκινήσουν με τις μπάρες επίπεδες στο πάτωμα για μεγαλύτερη ασφάλεια. Έπειτα, μπορούν να τις τοποθετήσουν ψηλότερα ή από την κυρτή τους πλευρά για μεγαλύτερη αστάθεια. Τα ζωάκια τα βοηθούν να δημιουργήσουν τις δικές τους ιστορίες, π.χ. πηδώντας πάνω από αυτά ή παγιδεύοντάς τα».Annabel, μηχανικός προϊόντων Baby Gym.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Μήκος μπάρας: 700 mm
Διαστάσεις βάσης: 270 x 270 mm
Διαστάσεις του προϊόντος πλήρως εγκατεστημένο (τετράγωνο): 1.200 x 1.200 mm
Βασικά στάδια ανάπτυξης δυναμικής ισορροπίας
Πριν την ηλικία των 4 ετών, τα παιδιά πρέπει να μάθουν να κινούν το σώμα τους προς μία συγκεκριμένη κατεύθυνση, προχωρώντας σταδιακά με τα πόδια το ένα δίπλα στο άλλο.
Στην ηλικία των 4 ετών, τα παιδιά μπορούν να περπατούν με το ένα πόδι μπροστά από το άλλο σε δοκό τουλάχιστον μιάμιση φορά πιο φαρδιά από τα πόδια τους.
Στην ηλικία των 6, τα παιδιά μπορούν να περπατούν από τη φτέρνα προς τα δάχτυλα σε δοκό που έχει φάρδος τουλάχιστον όσο και τα πόδια τους.
Ψυχοκινητική ανάπτυξη:
Η ψυχοκινητική ανάπτυξη των παιδιών εξαρτάται από έναν συνδυασμό γενετικής, κινητικών δεξιοτήτων και νοητικών ικανοτήτων.
Ένα προϊόν μπορεί να επηρεάσει την ψυχοκινητική ανάπτυξη του παιδιού υποστηρίζοντας τις κινητικές δεξιότητές του.
Οι κινητικές δεξιότητες έχουν διάφορες πτυχές: ο χάρτης του σώματος, ο δυναμικός συντονισμός, η ισορροπία, ο συντονισμός χεριών-ματιών, οι λεπτές κινητικές δεξιότητες και η αντίληψη χρόνου και χώρου.
Σωματικό σχήμα
Ο χάρτης σώματος αναφέρεται στην αντίληψη του σώματος από το παιδί, που του επιτρέπει να έχει τον έλεγχο των κινήσεών του και να αναπτύσσει αντίληψη του εαυτού του. Αναπτύσσεται βάσει αισθήσεων και πράξεων ("ένα σώμα που νιώθει, κινείται"), προτού αναπαρασταθεί και περιγραφεί ("σωματική αναπαράσταση", σχέδιο ατόμου). Όσο περισσότερο κινείται ένα παιδί, τόσο μαθαίνει να βελτιώνει τον χάρτη σώματός του και τόσο καλύτερα μπορεί να κινηθεί.
Οπτικοκινητικός συντονισμός
Ο συντονισμός χεριού-ματιού περιλαμβάνει ενέργειες που απαιτούνται για τη στόχευση με ολόκληρο ή με μέρος του σώματος: για τα μικρά παιδιά αυτό σημαίνει να ακολουθούν μια πορεία και στη συνέχεια να στοχεύουν πρώτα σε μεγάλα αντικείμενα και στόχους, με τα χέρια και τα πόδια, κι έπειτα σε όλο και μικρότερα αντικείμενα και στόχους, μαθαίνοντας παράλληλα να ελέγχουν τα δάχτυλά τους: να παίζουν πιάνο, να περνάνε χάντρες σε κορδόνι, να γράφουν.
Αντίληψη χρόνου και χώρου
Η αντίληψη χρόνου και χώρου περιλαμβάνει όλα όσα αφορούν την αντίληψη του παιδιού μέσα στον χρόνο
(πριν/μετά, ρυθμική δραστηριότητα, ημέρα/νύχτα, εποχές κ.λπ.) και τον χώρο (μπροστά/πίσω, πάνω/κάτω,
δεξιά/αριστερά κ.λπ.)
Οδηγίες χρήσης
Μην το αποθηκεύετε έτσι ώστε να ακουμπά απευθείας στο δάπεδο, αλλά τοποθετήστε το επάνω σε προστατευτικό χαλάκι για να αποφύγετε τυχόν φθορά στο δάπεδο.