Πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε;
Βρείτε τις απαντήσεις που χρειάζεστε ή επικοινωνήστε απευθείας μαζί μας.
Η εξυπηρέτηση πελατών είναι διαθέσιμη από Δευτέρα - Παρασκευή από τις 10:00 έως τις 18:00.
Για ερωτήσεις
σχετικά
με διαδικτυακές παραγγελίες παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας μόνο μέσω email ή
μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Η υποστήριξη προσφέρεται τόσο στην ελληνική όσο και στην αγγλική γλώσσα.
Παραγγελίες
Μπορώ να τροποποιήσω την παραγγελία μου (αλλαγή/προσθήκη προϊόντος);
Όχι. Καθώς οι παραγγελίες καταχωρούνται απευθείας στις αποθήκες μας στο εξωτερικό η τροποποίηση της
παραγγελίας δεν είναι δυνατή.
Στην περίπτωση αλλαγής μπορεί να γίνει ακύρωση της παραγγελίας και πίστωση του ποσού σε δωροκάρτα για
νέα παραγγελία ή επιστροφή χρημάτων.
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Όσο η παραγγελία βρίσκεται "υπό επεξεργασία" μπορείτε να ζητήσετε την ακύρωση της μέσω email στο [email protected].
Μόλις μπει σε στάδιο "αποστολής" δεν υπάρχει η δυνατότητα ακύρωσης.
Αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα αφού έχετε παραλάβει τις αγορές σας.
Μπορώ να εκδώσω τιμολόγιο;
Ναι, αφού συνδεθείτε στον λογαριασμό σας, θα πατήσετε το εικονίδιο "Ο λογαριασμός μου" επάνω δεξιά, δίπλα στο "Καταστήματα". Στη συνέχεια θα επιλέξετε «Ιστορικό αγορών» και μετά το «Το αθλητικό μου προφίλ», όπου εκεί έχετε την επιλογή τύπου Λογαριασμού (Ιδιώτης-Εταιρία). Αν επιλέξετε την εταιρεία θα ανοίξει τα πεδία για το ΑΦΜ και την επωνυμία της εταιρείας. Στη συνέχεια θα πρέπει να επιλέξετε αποθήκευση και μόλις ολοκληρώσετε την πληρωμή θα σας εκδοθεί αυτόματα τιμολόγιο.
Μπορώ να αλλάξω την διεύθυνση παράδοσης;
Ναι, στείλτε μας τη νέα διεύθυνση παράδοσης στο [email protected] και θα επικοινωνήσουμε με τη μεταφορική για να γίνει η αλλαγή.
Μπορώ να εντοπίσω την παραγγελία μου;
Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί θα λάβετε ένα email με τον αριθμό αποστολής.
Ο αριθμός αποστολής δεν ισχύει για παραγγελίες με παραλαβή από το κατάστημα (Click & Collect).
Δεν έλαβα όλα τα προϊόντα που αγόρασα. Τι να κάνω;
Παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο [email protected] αναφέροντας το προϊόν που λείπει από την παραγγελία.
Χρειάζομαι λογαριασμό για να παραγγείλω;
Ναι, η παραγγελία "ως επισκέπτης" δεν είναι διαθέσιμη.
Μπορώ να παραγγείλω μέσω τηλεφώνου ή email;
Όχι, οι παραγγελίες γίνονται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση www.decathlon.com.gr
Αποστολή
Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης;
Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι:
Παραλαβή από το κατάστημα (για προϊόντα που είναι ήδη διαθέσιμα στο κατάστημα): μετά από 1 ώρα από τη
δημιουργία της παραγγελίας
Παραλαβή από το κατάστημα (για προϊόντα που αποστέλλονται από την αποθήκη): 4 - 6 εργάσιμες
ημέρες
Παράδοση κατ' οίκον (για προϊόντα που αποστέλλονται από την πλησιέστερη αποθήκη): 6 - 9 εργάσιμες
ημέρες
Παράδοση κατ' οίκον (για προϊόντα που αποστέλλονται από το κατάστημα Αιγάλεω): εντός Αττικής 1 - 3
εργάσιμες ημέρες, για χερσαίους προορισμούς 2 - 4 εργάσιμες ημέρες, για νησιωτικούς προορισμούς 4 - 6
εργάσιμες ημέρες
Σε περίπτωση έλλειψης: 14 - 17 εργάσιμες ημέρες από κεντρική αποθήκη
Υπέρβαρα είδη: Κατόπιν συνεννόησης ανάλογα με το είδος και τη διαθεσιμότητα
Ποιοι είναι οι μέθοδοι αποστολής;
Οι αποστολές των προϊόντων γίνονται μόνο εντός Ελλάδας με τους παρακάτω τρόπους:
- Παραλαβή από τα καταστήματά μας.
- Αποστολή στον χώρο σας με την Γενική Ταχυδρομική.
- Υπέρβαρα/ογκώδη αντικείμενα μπορούν να πραγματοποιηθούν κατόπιν συνεννόησης με την μεταφορική εταιρεία Seagull.
Ποιο είναι το κόστος αποστολής;
Παραλαβή από το κατάστημα: Δωρεάν
Διανομή κατ 'οίκον: Αποστολή από την αποθήκη: 0-3 kg: 4,50€, 4-10 κιλά: 8,50€, 11-20 κιλά: 20,50€, 21-30
κιλά: 30€
Αποστολή από Κατάστημα 0-3 κιλά: 6,50€, 4-10 κιλά: 10,50€, 11-20 κιλά: 25€, 21-30 κιλά: 35€
Για ογκώδη προϊόντα που ζυγίζουν περισσότερο από 30 κιλά ή έχουν μήκος πάνω από 2 μέτρα (π.χ. εξοπλισμός
γυμναστικής, τραπέζι πινγκ πονγκ) η τιμή και ο χρόνος παράδοσης υπολογίζονται ανά κυβικό όγκο και
επιφάνεια.
Γίνονται αποστολές εκτός Ελλάδας;
Όχι, οι αποστολές των προϊόντων γίνονται μόνο εντός των φυσικών ορίων της Ελλάδος.
Από που αποστέλλονται οι παραγγελίες;
Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες αποστέλλονται από τις αποθήκες μας στην Ευρώπη και για προϊόντα που είναι ήδη διαθέσιμα στο κατάστημα και αφού επιλέξετε την αντίστοιχη επιλογή στο ταμείο αποστέλλονται από το κατάστημά μας στο Αιγάλεω.
Υπάρχει δυνατότητα γρήγορης παράδοσης;
Ναι, για προϊόντα που είναι ήδη διαθέσιμα στο κατάστημα του Αιγάλεω & αφού έχετε επιλέξει την αντίστοιχη επιλογή στο ταμείο είναι δυνατή.
Γιατί βγάζει μήνυμα ότι ένα από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα για διανομή κατ' οίκον;
Αν κάποιο προϊόν ή το σύνολο του καλαθιού ξεπερνάει τα 30 κιλά ή τα 2 μέτρα, τότε θεωρείται υπέρβαρο/ογκώδη και είναι διαθέσιμο μόνο για παραλαβή από το κατάστημα (Click & Collect). Σε αυτή την περίπτωση μπορεί να γίνει κατόπιν συνεννόησης αποστολή με την μεταφορική εταιρεία Seagull.
Εξαιρούνται τα ποδήλατα. Για λόγους ασφαλείας είναι διαθέσιμα μόνο με παραλαβή από το κατάστημα (Click & Collect) κατόπιν ρύθμισης από το τεχνικό τμήμα ποδηλασίας.
Πληρωμή
Μπορώ να πληρώσω με αντικαταβολή ή στο κατάστημα κατά την παραλαβή;
Όχι, η πληρωμή γίνεται ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας με ασφάλεια μέσω κάρτας ή Paypal.
Μπορώ να πληρώσω με δόσεις;
Όχι, στις ηλεκτρονικές παραγγελίες δεν υπάρχει η δυνατότητα πληρωμής με δόσεις. Υπάρχει όμως στα φυσικά μας καταστήματα, η δυνατότητα πληρωμής εως 3 άτοκες δόσεις με πιστωτική κάρτα για ποσό ανω των 150 ευρώ.
Έχω δωροκάρτα από το κατάστημα, μπορώ να την χρησιμοποιήσω ηλεκτρονικά;
Φυσικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δωροκάρτα σας online καθώς και σε ένα από τα καταστήματά μας.
Υπάρχουν πρόσθετοι φόροι ή χρεώσεις στην παραγγελία μου;
Οι τιμές των προϊόντων που αναφέρονται στον ιστότοπο περιλαμβάνουν Φόρο Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ) και
δεν υπάρχουν πρόσθετα τελωνειακά τέλη κατά την παράδοση καθώς όλες οι ηλεκτρονικές παραγγελίες μας
αποστέλλονται από την ΕΕ.
Η συνολική τιμή αγοράς σας θα περιλαμβάνει τυχόν χρεώσεις αποστολής που οφείλονται κατά τη στιγμή της
αγοράς.
Προσφέρετε αφορολόγητο;
Δεν προσφέρουμε αφορολόγητες παραγγελίες, ούτε παρέχουμε αφορολόγητα έντυπα πριν ή μετά την αγορά.
Επιστροφές
Μπορώ να επιστρέψω ένα ή όλα τα προϊόντα;
Ναι, οι επιστροφές γίνονται μέσα σε 90 ημέρες είτε σε κατάστημα είτε στην παρακάτω διεύθυνση με έξοδα
αποστολέα.
Γράφετε τα στοιχεία σας, αριθμό παραγγελίας και αν θέλετε πίστωση (δωροκάρτα για νέα παραγγελία) ή
επιστροφή χρημάτων. Μόλις το παραλάβουμε θα προβούμε στην αντίστοιχη ενέργεια.
Decathlon River West
Προόδου 3
12241 Αιγάλεω
Τηλ: 2144066000
Το αντικείμενο πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση, αχρησιμοποίητο, αναλλοίωτο και άπλυτο. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί με τις αρχικές ετικέτες και το υλικό συσκευασίας.
Δεν μου κάνει το νούμερο, μπορώ να το αλλάξω;
Αλλαγές γίνονται μόνο στα φυσικά καταστήματα μέσα σε 90 ημέρες.
Διαφορετικά μπορείτε να κάνετε επιστροφή του προϊόντος ταχυδρομικά στην παρακάτω διεύθυνση με έξοδα
αποστολέα.
Γράφετε τα στοιχεία σας, αριθμό παραγγελίας και αν θέλετε πίστωση (δωροκάρτα για νέα παραγγελία) ή
επιστροφή χρημάτων. Μόλις το παραλάβουμε θα προβούμε στην αντίστοιχη ενέργεια.
Decathlon River West
Προόδου 3
12241 Αιγάλεω
Τηλ: 2144066000
Το αντικείμενο πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση, αχρησιμοποίητο, αναλλοίωτο και άπλυτο. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί με τις αρχικές ετικέτες και το υλικό συσκευασίας.
Αγόρασα κάτι στο κατάστημα, μπορώ να το επιστρέψω ταχυδρομικά;
Όχι, εάν έχετε κάνει μια αγορά στο κατάστημά μας και επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν, πρέπει να
επιστραφεί στο κατάστημα καθώς δυστυχώς δεν μπορούμε να δεχτούμε ταχυδρομικές επιστροφές για αγορές στο
κατάστημα.
Οι επιστροφές γίνονται εντός 30 ημερών με την απόδειξη (ή 90 ημερών εάν χρησιμοποιήσατε την κάρτα
επιβράβευσης).
Το αντικείμενο πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση, αχρησιμοποίητο, αναλλοίωτο και άπλυτο.
Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί με τις αρχικές ετικέτες και το υλικό συσκευασίας.
Το προϊόν είναι ελαττωματικό, τι κάνω;
Αν το προϊόν εμφανίσει ελάττωμα ή φθορά κατά την πρώτη χρήση, επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] στέλνοντας φωτογραφίες/βίντεο της φθοράς.
Πόσο καιρό χρειάζεται μέχρι να λάβω επιστροφή χρημάτων για την online επιστροφή μου;
Η επιστροφή χρημάτων είναι συνήθως διαθέσιμη εντός 10 ημερών στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Συχνές Ερωτήσεις
Μπορώ να παραγγείλω τηλεφωνικά ή μέσω email;
Όχι, οι παραγγελίες γίνονται διαδικτυακά στην ιστοσελίδα www.decathlon.com.gr
Χρειάζεται λογαριασμός για να παραγγείλω;
Ναι, η παραγγελία "ως επισκέπτης" δεν είναι διαθέσιμη.
Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με την πληρωμή της παραγγελίας μου.
Εάν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την υποβολή της πληρωμής σας μέσω κάρτας, ακολουθήστε ένα από τα παρακάτω βήματα:
- Πληρώστε μέσω Paypal, ή
- Δοκιμάστε μέσω διαφορετικής κινητής συσκευής ή υπολογιστή, ή
- Δοκιμάστε μέσω ανώνυμης περιήγησης/ιδιωτικού παραθύρου, ή
- Διαγράψτε τη μνήμη cache και τα cookie πριν προσπαθήσετε ξανά.
Λαμβάνω ένα μήνυμα σφάλματος ότι το μήκος του πεδίου Διεύθυνση 2 δεν είναι έγκυρο.
Εάν το πεδίο διεύθυνσης 2 υπερβαίνει το όριο των 35 χαρακτήρων, θα λάβετε ένα μήνυμα
σφάλματος.
Πρώτα πρέπει να επεξεργαστείτε τη διεύθυνσή σας μέσω των ρυθμίσεων του λογαριασμού σας και, στη
συνέχεια, ακολουθήστε ένα από τα επόμενα βήματα για να διαγράψετε την παλιά διεύθυνση από τη μνήμη
πριν προσπαθήσετε ξανά:
- Παραγγείλετε μέσω διαφορετικής φορητής συσκευής ή υπολογιστή, ή
- Παραγγείλετε μέσω ανώνυμης περιήγησης/ιδιωτικού παραθύρου, ή
- Διαγράψτε την προσωρινή μνήμη και τα cookie.
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο online αλλά είναι διαθέσιμο στο κατάστημα. Μπορώ να το παραγγείλω;
Όχι, το απόθεμα καταστήματος είναι ανεξάρτητο και ισχύει μόνο για αγορές από το φυσικό κατάστημα.
Προϊόντα που δεν εμφανίζονται στον ιστότοπο ή δεν είναι διαθέσιμα για παραγγελία, έχουν εξαντληθεί
και δεν μπορούν να αγοραστούν.,
Το προϊόν είναι διαθέσιμο σε άλλη χώρα. Μπορώ να το παραγγείλω;
Όχι, κάθε χώρα λειτουργεί ανεξάρτητα με το δικό της απόθεμα και διαθεσιμότητα. Δεν είναι δυνατή η μεταφορά προϊόντων μεταξύ χωρών.
Χρειάζεστε ακόμη βοήθεια;
Επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξής μας για περαιτέρω βοήθεια.
[email protected]